در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب با حضور ۳۶۰۱ برند که با مشارکت بیش از ۲میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد، بیمه پاسارگاد در گروه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد. این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروه‌های مختلف کالا و خدمات به دست آید.

گسترده ,بیمه ,برند ,بیمه پاسارگاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موسسه اموزشى تربیتی دانش اموزان پسران بمپور ایروید ناز چت | چت ناز | ادرس جدید ناز چت naz ثبت شرکت - ثبت شرکت خاص-ثبت شرکت مسئولیت محدود مطالب جالب|دانلود|مطالب طنز|بهترین مطالب|مطالب باحال|ترول|مطالب عاشقانه|حتما بخون که ضرر نکردی... yanker کریستالبافی سارا بازرگانی سایناویژن